Rööm .. tellimuse üle..

Seekord tellisin veelkord siiski Veggost asju, ma lubasin et ei telli,nende esimese pika tarneaja tõttu, mis nii pikale venis kuid mu üllatus oli seekord suurem et, reaalselt tellitu tuli ära 2 päevaga. Ma olin ülimalt õnnelik, ja ei jõudnud ära oodata mil ma.neid piima alternatiiv tooteid pojale pakkuda saan.. igastahes , mis ma siis tellisin 50€ eest..
Kogu tellimus. Täpselt kõik mis kirja sai pandud.
Endale teeseene joogid, mis eelneva korraga nii meeldima hakkasid..
Piimavabu maiustusi, seekord teiste maitsetega. Iirisekommid banaani ja suured pitstaatsia müslibatoonid.
Täiesti poolumbes korvi lisatud, teadmata kas laps neid üldse sööbki. Aga kui ei söö , siis eks söön ise ära. Suuremale kel piimatalumatust pole , tunnistas kookose oma päris jälgiks, pojale see vastu meeldis ja ta sõi minu üllatuseks piimavabad kohukesed kõik ära. Järgmine kord tellin veel..
Juustud, mille pärast üldse tellimust tegema hakkasin. Vana hea violife vegan juust.
Veggo on mingi uus juust meie jaoks., aga maitse ei meeldi pojale. Järgmine kord ei osta.
Alternatiivsed piimad. Kaks esimest kookospiima kõrre joogid , need said ruttu otsa. Koko vanillijogurt tekitas esimesed päevad vaimustust ja söödi , aga sealt edasi enam ei taheta.
Oatly kaerapiim, joob  kuid Alpro mandlipiima tahtis nagu selle kõrvalt rohkem juua.
Oatly shokolaadi piim ,sama mis Kokoga. Esimese hooga vaimustas , hiljem enam mitte. Oli külmas puutumatult peaaegu 3.päeva, suht hädiselt joodi.. tütar arvas et , jook maitseb nagu külm kakao.. jan kes seda kuulis , nõudis seda kui külma kakaona. Enam siiski ei osta ,sest last väga ei tõmba see jook.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Purgiliha.

Piimavabad magustoidud

Akna põsed..