Vegan! Piimavabad vastlakuklid.

Kuna mu vastlakuklid pärmitaignast tulevad igavesti väärakad, siis ma loodan leida alati just piimavabu kukleid. Eelmisel aastal tegin pärmitaigna ( ja no kui väga kriitiline olla siis mulle üldse ei meeldind mu pärmitaigen,vähemalt kukleid tehes..)..
Vahel on sellest söögi tegemisest, meisterdamisest , nii villand, eks ma ka väsin,onju..
Aga äärmisel juhul , kui ma üldse midagi ei teeks ( siis tõenäoliselt mitte keegi , sooja toitu ei näekski) .. Ma ei taha minna enam kunagi kulinaaria letti, tunda end kehvasti, sest paluda ühele piimavabalt ja teisele lihavabalt asju, ma olen nii palju neid pilke näind ja seda hukka mõistu, endamisi leti taga pobisedes, kuis ma palun liha ja piimavabu asju, et põhh mingi vegan olen w. Ei mina ei ole päris läbi ja lõhki vegan. Aga ma ei saa ka vihata neid, sest ma ütlesin altari ees "jah" ühele sellisele ja elan ka koos temaga, kas ma peaks teda vihkama? Ei ma ei häbene neid inimesi,kes on otsustand veganluse kasuks .. Mul on isiklik põhjus selleks, ja ma ei pea põhjendama igaühele miks ma  nii tahan,või üht teist küsin, aga ei enam..

Selle aasta vastakukli saia leidsin Grossist.. ja piimavaba.. Tegin kuklid seest öönsaks panin vaarikamoosi sisse, vahustasin kookospiima , ja täitsin saiad ära, panin saiamütsi pähe, ja tuhksuhkruga üle, külgedele puistasin maapähklipuru ja suhkrupärleid, nagu eelneval aastal. Väga minev ja lastele väga meeldis :)




Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Purgiliha.

Ühe tunni krõmpsud kurgid.

Piimavabad magustoidud