Nature Moi juustud Janile.

Need tuleb kuidagi Janile meeldivamaks saada, eks ma annan nüüd homme teada, mis ma neist teha plaanin , ja kuis need Janile maitsevad.
Tal oli kiusatus juustu järgi , ja andsin talle ühe viilu sellest juustust. Sellest on nii palju aega möödas kui ta esimest korda seda juustu sõi. Aga ta tõukas nüüdki tagasi, ei ta ei taha seda...
Kui mul tõesti sellest midagi head teha ei õnnestu, nii et ka laps sööma saaks. Peab hakkama jälle Violife Block Originale juustu, sest see on miski , mida ta kindlasti sööb, ta ei näeks isegi vahet :) Sest nii ehe.
Ma võin tõesti oma sõnu süüa , ja lubada et ma enam Veggost ei telli. Kuid kui tulebki välja et , üks kõik mil moel pole võimalik seda juustu sööma saada, tuleb siiski tellida.. Kuna hind samaväärne Nature Moiga , aga maitse ehedam..
Mind kohutab aint mõte , kas ma seda jälle nii pikalt ootama pean. Sest tahaks kindlasti Oatly kaerapiima ka Janile proovimiseks ära tellida.. Aga eks näis..

Ma tahaks kunagi väga loota et, pojal läheb see kõik kergemaks. Ma jätkuvalt mõtlen ja aegamisi nutan , millega vana jumal mind karistanud on, aga teen kõike endast oleneva et lapse söögilaud oleks lähtuvalt tema toitumise eripärast, võita ta usaldus ja et, ta pisike organism ei pea valudes elama.. See on mulle endalegi ääretult valus vaadata, kuis valu perioodil krampi kisub, ometi ma ei saa kuidagi aidata .. :( küll aga ma saan kõike seda ära hoida ..

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Purgiliha.

Ühe tunni krõmpsud kurgid.

Akna põsed..