Tommi.

Meie taksi/krantsi  Tommi. Elab nüüd Haapsalus. Kolmanda lapse ootuses olin raske südamega sunnitud andma oma kõige kallima Tommi, tütre tädile.
Nutsin suht tükk aega , et pidin loobuma kellestki, kes oli ammu enne mu meest ja lapsi. Nagu oma..
ning oleks pidanud üle elama selle raskema perioodi.. aga Tommil on Haapsalus hea :) Kaidi hoolitseb ta eest , ja saadab mulle ka pilte Tommist..
Isegi praegu kõike seda kirjutades tuleb pisar silma.. Ma nii igatsen teda.. Oleks seda tuge rohkem..
Oleks ta meiega. Temaga on õnneks kõik hästi.. Tommi saab teha piki jalutuskäike , mida mina ei saa .. Kallis kutsu.

                                                              Meie müramisehetk.
Kaidi juures Haapsalus. Tütar näeb Tommit suvevaheaegadel ,  ja tütre jaokski on Tommi tema vaieldamatult lemmik koer..


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Purgiliha.

Ühe tunni krõmpsud kurgid.

Akna põsed..