Aprill 2014

Isetegemisi : Rebane.
Mõtlesin pikka aega mida huvitavat ma saaks valgest ja roosast lõngast teha.Ning kõige esimene asi ,mis mul pähe torkas oli : Rebane. Võtsin kätte ja tegin ära, selline ta siis mu tütrele sai..




 Vanemaid isetegemisi : Majapidamispaberi hoidik.
Kunagi koolis puidutöös sai tehtud majapidamispaberi hoidik.
 Isetegemisi: Heegeldatud padi.
Mõnusalt pehme padi, ikka juhtub olema et, mõni padi kodus jääb puudu ja pole paha kui neid rohkem on.. Mulle väga meeldib magada kõrge pea alusega..  Ja see padi on tõsiselt mõnus ja pehme..
 Isetegemisi: Kaamerakott.
Midagi väiksemat ka siis.. Ei olnud lõnga ega ka mahti midagi suuremat praegu enam tegema hakkata, siis valmistasin oma kaamerale koti..



 Varasemaid isetegemisi : Raamatu-karp.
Koolis puidutöös valmistatud. 



 Avatuna.



 Külje pealt.

 Varasemaid isetegemisi : Pannilabidad ja kuumaalus.

Pannilabidad.



 Kuumaalus
Kuumaalusel olid selliseid väiksemat sorti puidust kettad ka küljes, aga tulid liimiga lahti. Kuid oma otstarvet täidab siiamaani .
 Varasemaid isetegemisi : Kaisukaru.
Kopli Ametikooli tekstiilitehnoloogias valmistatud kaisukaru.






 Isetegemisi : Mälestustekarp tütrele.
Sisaldab pilte esimestest eluaastates,õnnitluskaarte,tema esimene kombenesoon..(Imeilus puhhi teemaline ja kõrvakestega kombenesoon) , Esimene kausike.. Ja palju palju muudki..

 
 Isetegemisi : Mänguasjad " Koer ja kass".
 Isetegemisi : Pliiatsite ja pastakate tops.
Aasta 2014. märts tehtud.



 Parem pilt tütrele 3.sünnipäevaks valmistatud nukumajast. Jänku ja mõmmi on majja juba sisse kolinud



 Mänguasi : Jääkaru.
Viimati sain lõpu sirgele ühe mänguasja heegeldamisega, naljakas küll aga ise ei saanud üldse aru ,mis asja ma siis õieti tegin , aga laps ütles et, see on jääkaru..Olgu siis nii.. Tütrekesega sai ka mõmmile nimi ära pandud, ja nüüd kutsume mõmmit Miaks .. Mõmm-Mõmm ! See on praeguseks mu viimane mänguasi mis ma tegin. Kui rohkem ideid saan ja oma lõngakarpi täiendatud, siis teen midagi palju vahvamat.Soovin teile kõigile ilusaid isetegemisi !







 Selle eelnevas postituses karu sain ma valmis noo nii umbes , nüüd on vist nüüdseks juba nädalake möödas sellest. Aga ega käsitöö pole veel õnneks kuidagi moodi ära lõppenud, tädi on mul kodune ja aeg ajalt heegeldab , tegi erinevatest lõngadest lappe, ja palus et, ma neid kuidagi moodi ära kasutaks ja teeks siis talle midagi, tükk aega sättimist ja uurimist ja sain talle valmis, omapärase ja ilusa padja.. Vahepeal on käidud lapse kevadkontserdil ja aias üht teist nokitsetud, puu oksad sai ära lõigatud, marja põõsad kokku seotud.. Täna sai kätte võetud ja veel "Võiroos"-i saiakesi tehtud.. Viimasel ajal on meeletult ilusad ilmad, et lausa kutsub rohkem õue poole..  Isetegemised jätkuvad peagi.. Meeleolukat ja päikselist kevadet teile kõigile !



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Purgiliha.

Ühe tunni krõmpsud kurgid.

Akna põsed..