Juuni 2013

Sai tokid ära keritud lõngadeks ja sokid valmistatud.Küll see toki kerimine on ikka tüütu aga kes selle ikka ära teeb kui mitte ise  Vahepeal sai ka naljatlemisi mees lõnga kerima asetatud, ega kaua ei piinanud  30 minutit keris ja ülejäänud tegin ise edasi.. Nalja sai.. Praguseks on lõngad otsa saanud, ja mees toob nüüd oma vanaema juurest maalt uued tokid lõngasid linna .. Siis saab jälle neid kerima hakkata ja asju edasi teha.




 Vahepeal oli meie taksipoiss Tommi haige.Ta meil nagu väike näriline , närib kõike mis ette juhtub , ja tal olid pinnud kurku läinud , ja köhis meil paar päeva järjest ,süüa ei tahtnud,ja kui sõi siis kõhides tuli kõik välja , aga sai talle sooja piima antud ja kurku soojas hoidud ja ongi meil korras kõik. Põetad nagu väikest beebit



 Tegemisi täis nädalavahetus..

Algatuseks jagan teiega ühe imehea salati retsepti, mida nüüd sellel nädalavahetusel tegin. Sobis suurepäraselt ahjuliha kõrvale.. Lihtsalt super!



 Selleks on vaja : Salati Mixi ,kirsstomateid,kurki, mozzarella kirsse , seesamiseemneid, saiakuubikuid, oliiviõli või rapsiõli ja meresoola.

Esiteks pese salatid , ja aseta kaussi. Tükelda tomatid,kurgid ja mozzarella kirsid , suupäraseteks tükideks. Lisa saiakuubikuid,seesamiseemneid ja seejärel õli ja meresool, sega ühtlaselt kõik läbi ja pane 10 minutiks külmkapi. Serveeri! Head isu !





Niisiis : Meil on aias üks vana kasvuhoone mille , vanaisa nüüdseks juba 50 aastat tagasi ehitas. Ta kasvatas kunagi roose ja ja tomateid , kurke ja muid aiasaadusi. Aga paraku,kuna meist suuremat asja kasvatajat ei ole ja nii suur kasvuhoone võtab lihtsalt aias ruumi, saime asuda selle maha võtmise kallale. Sellel nädalavahetusel tegelesimegi. Selle maha võtmisega, alustasime klaasidest.. 



 Ja meie lõpptulemus oli siin : 



 Sain ka oma käsitööga natuke valmis : Tegin siis koti, ja sellise väiksema kosmeetikakoti.. Ta on mul praegu pooleli vajab veel natuke viimistlemist..





Tänane päev kulus samuti väikesele lammutamisele, tütre toas võtsin sektsioonist paar kappi maha ja ohh üllatust, sektsiooni kapi taga oli salapärane luuk,mille olemasolust ei teadnud mitte kui keegi ja sealt tuli välja , minu ema lapsepõlve aegne lohutuskann.. Mis talt 3.aastaselt ära võeti, ta oli ikka nii kurb , kui vöörasema talt 3 aastaselt selle ära tiris ja ei tea kus peitis ja nüüd 49.aastat hiljem tuli see välja sektsiooni kapi tagant seina seest. Ohh seda röömu,emal tuli pisar silma kui ta oma lapsepõlve ahvi nägi ..
Nii ta siin seina sees on , hästi palju erinevaid venekeelseid raamatuid oli ka seina sisse topitud, need leitsid tee prügikasti.. 




Ja puhtaks pestuna ..
1965.aasta emale kingitud lohutuskann..



 ee on praegu minu poolt kõik.. Ja palju nutikaid isetegemisi !
 Marjade ja seenteni on omajagu aega, kuid küll on hea et, saab ka praegu üht-teist kasuliku korjata.. Nii ma siis korjasin piparmünti,puhastasin ,kuivatasin.. Üks tassike värsketest piparmündi lehtedest valmistatud teed on ära joodud ,hea vaheldus pakiteedele.. Ja pealegi ka väga kasulik. 



 Varem ma ei osanud igasuguste üritide,taimede kuivatamisest ja hoidistamistest suurt arvata, kuid 4.aastat lapsega maal mehe vanaema juures olles, ja jälgides, kuidas vanaema kõike oma tarbeks kasvatas ja loodusest üht teist kasuliku kuivatas , hakkas see kõik kuidagi külge ja ma ei saa muud moodi kui pean loodusest midagi kasuliku saama. Kui veel mustsõstrad tulevad, saab nagu eelneval aastalgi terve sügavkülma täis neid korjatud ( nii hea puistata mõnda koogi sisse või kaunistada torte..) ja ohh õun, sellest ei saa ka kohe kindlasti üle ega ümber. Ka see aasta plaanin kindlasti õunamoosi teha.. Eelneval aastal tehtud suur laar õunamoosi, jagus koguni selle aasta veebruarini. Isegi kaua .. Aga see selleks..

Täna tegin midagi sootuks teistsugust. Olen internetis pidevalt silmitsetud ühte pilti ja igatsenud et, ka mul endal võiks see olla.. Praktiline ja muidugi teeb ka elu mugavamaks. Kaua sa ikka jaksad istuda  Haarasin sae kätte ja üht teist nipet-näpet ja asusin tööle.. Tegin arvuti laua , aga ta pole ka ainult arvuti laud , vaid saab ka vajadusel ristsõnu lahendada.. Igastahes, selline tal mul sai.. 



 Ütlemata mugav inimene olen  Jah , ma tean..
Esialgu oli see laud mõeldud selleks et, kui ma ei saa voodist välja tulla(oli siin periood,kus olin jälle haige ja samas nagu magada ei tahtnud , aga püsti ka ei suutnud tulla ,kuna pea hakkas kohe ringi käima ja valutama) , siis mõtlesin valmistada laua mille saan mugavuse huvides oma põlvedele asetada ja ka voodis filme vaadata,uudiseid lugeda internetist või lihtsalt chattida.Igastahes valmis ta mul sai ja praegu on ta mul niimoodi asetatud.. Saab iga kell juhtmed tagant ära võtta ja minna kuhu tahes,kas või tugitooli.Mugav ! 



 28.06.2014
Maikuus sai mõlgutatud mõtteid sellest et, võiks teha tütrele tema lemmik multifilmitegelase "Minions " .. Varusin lõngasid selleks otstarbeks.. Ja kui pihta hakkasin, oli see üle ootuste keeruline.. Esimene kord kui kere valmis sain, vaatasin et, see ei vasta kohe üldse "Minionsile " ja hakkasin taaskord otsast peale.. Kui kerega ühele poole sain , said parajaks pähkliks nende heldinud ja omapärased silmad..Neid tegin suisa 4 korda ümber, kuniks tuli see õige..  Paras pull ikka sellega.. Igastahes valmis ta mul sai , ainult üks puudus on, nimelt seda suud veel ei ole..



 Lõnga jäi veel kõvasti üle , ja valmistasin omale ühed "sini-must-valged " sokid.. Eks neid kulub ikka ära, olen aus ning kui tõtt öelda tuli asendus leida, sest pesukorvist suutis meie pisike taksipoiss mu ühed heegeldatud sokid välja rebida ja nendega 1-0 teha  Aga see selleks..
Taksipoisi peale olen ka mõelnud ning otsisin garaazist vana autokummi, pumbasin täis selle , katsin riidega nii et, ventiil jääks välja, juhuks et, kui peaks tühjaks minema,saab uuesti täis pumbata..Katsin üht-teist pehmega ja ase ongi valmis. Üllatuseks kohanes taks oma pesaga kiiresti ja ei kipu enam meil tugitoolile hüppama ega voodis magama ..






Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Purgiliha.

Ühe tunni krõmpsud kurgid.

Akna põsed..