August 2014

Minu esimene tellimus : Vöökott.
Lõng : 100% vill
Suurus : 18x20 cm
Sangade pikkus : 24.cm

Muljeid ka siis. Kui ma eelmisel kuul ühe inimese palvet nägin et,kas keegi tahaks talle sellise koti heegeldada. Olin ma täitsa nõus, pealt näha tundus kott nii lihtne. Aga kui tegema asusin,muutus üle ootuste keeruliseks, ebaõnnestumisi oli palju, küll üks hetk jäi keskmine osa liiga väikseks, ületas mõõte ja läks ümmarguseks.. Aga eks vigadest õppitaksegi ja 3 katse seda kotti teha õnnestus, tegin seda küll mitmeid kordi ja tuli just selline nagu pidi See annab nii palju juurde kui kellegile meeldib ka minu tehtud asi... Praegu on mul üli hea tunne et, kõik läks hästi ! 




 Koolini on jäänud veel 2 nädalat.
Ja viimased nädalad on eriti kiired, kõik on õnneks tehtud saanud mis vähegi tarvis.. Eelmises postituses olev vöökott rahvariiete juurde on nüüdseks müüdud.. Ning klient jäi oma kotiga väga rahule, meeldis isegi rohkem kui näidispiltidel..
Praegu mul siia küll üht-teist suuremat lisada pole, ma mõtlen just käsitööd ,sest üks sokide heegeldamine on mul veel pooleli.. aga mida ma senimaani teinud olen ..
Igastahes nädala alguses, leidsin meie aiast prügikasti alt siili, siilipoiss oli nii hirmunud ja värises seal,sest koerad ründasid teda oma haukumisega üks ühelt poolt aeda ja teine teiselt poolt aeda..(Ma ei tea , kas meie koerad üldse siilipoissi käpaga katsusid? Aga siilipoiss oli õudsalt hirmul et, ei lasknud mind enda juurde ja susises ning võpatas kohe kui talle lähenesin ja üritasin teda seal ära võtta.) .. Võtsin ta oma jope sisse sest palja käega ma ei hakkanud teda üldse katsumagi veel enam kui ta arvas et ma olen justkui tema vaenlane ja tahan talle liiga teha , ja tõin tuppa, ajapiku ta rahunes ja muutus leplikumaks, ning panin ta karbi sisse, ja kõndisin karbiga mööda tänavaid (kui naljakas see ka ei tundu ) esimesele ette juhtuvale Siili märgiga tähistatud alale .. Panin ta seal ilusti maa peale ja ta läks oma teed..




 Täna avastasin et, piim on hapuks läinud. Ega ei tasu kohe ära visata, vaid saab ära kasutada. Vanaema on selline vanakooli inimene,kes ei raiska midagi,iga asi mis külmkapis on leiab kasutust ja samuti võtsin ka mina kasutusele mehe vanaema leidlikuse ,igas olukorras midagi ära kasutada.. Ja tegin hapupiimakooki koos metsmaasikate ja mustsõstardega..
Tuli ülimalt maitsev, retsepti leidsin Toidutare.ee kodulehelt..
Vaja on :
Koostis- ja maitseained
1 dl Hapupiim
175 kuni 200 g Suhkur
1 sl Vanillsuhkur
1 tk Muna (suur)
2.5 dl Nisujahu
0.5 tl Küpsetuspulber
0.5 tl Söögisooda
0.25 tl Sool
125 g Või (sulatatud)
3 dl Marjad

Valmistusaeg: 20-40 min
1. Vahusta või ja suhkur.
2. Lisa vahustamist jätkates muna ja hapupiim.
3. Sega omavahel kuivained.
4. Lisa kuivained ettevaatlikult segades taina hulka.
5. Määri koogivorm (läbimõõduga 24–26 cm) ja vala sellesse tainas.
6. Torka taina sisse marjad ja küpseta 200 kraadi juures 25–30 minutit.




Ja kaks armsat neljajalgset, taksikoer Tommi ja hundi/husky Tseki, kelleta oleks kurb maailm
  
 


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Purgiliha.

Ühe tunni krõmpsud kurgid.

Akna põsed..