September 2014

4.09.2014
Ja ongi juba september käes. Küll see aastake ikka lendab kiiresti, varsti on tütreke aasta vanem ja mulle endale tiksub ka vanust juurde.Ei saa arugi kui aasta lõpp varsti käes on.. Minu jaoks on see aasta väga erilise tähtsusega, 4 aastat kodus olemist sai läbi ja algasid uued kohustused,nimelt läksin kooli kutset õppima. Ma ei mäletanudki enam mis tunne on koolis käia, kuna olen sidunud end ka vahepeal erinevate tööotsadega, nõudepesija, õpetajaabi lasteasutuses, kaubapaigutaja hüpermarketites..See kõik on uus ja põnev, ja pean mainima kohe et, meil on ääretult tore,mõistev,abistav ja sõbralik õpetaja ( kõikse paremad omadused), no ei anna sõnadesse panna , paremat ei oska tahtagi..
Minu eelmine nädal kulges üsna asjalikult, kui eelmisel aastal tegin õunamoose oma otstarbel Paraja koguse purke et, siis aasta vältel ,kas pudruga süüa,pannkookidega või siis tortide vahele .. Siis sellel aastal minu üllatuseks leidus inimesi,kes tahtsid ka omale minu valmistatut osta.. Emotsioonid on head, sain ära müüa 6 purki. Eks nende tegemistega oli ka paras tegu, et ilusti ajas püsida, nii et, vahel tuli isegi öösel seda moosi teha, pinge oli peal.. kuid see oli kõike seda väärt... Oma koduaia õuntest valmistatud moos on see kõikse parem, aina rohkem ja rohkem hakkan hindama seda,mida loodus meile pakub.. Kodus valmistatud moos on igatahes parem ja tunduvalt maitsvam, sest ma näen ja tean mida ma teen ja millest see moos koosneb.. aga paraku poe omadega on selline asi et, seda ei tea mis seal sees on. Eks poe omad on ka head mingil moel, aga igal tootel on ka oma väike retsepti saladus, ja kõike paraku pakenditele ei kirjutada.. Seega tasub hinnata seda , mis sul on .. Ja mina hindan seda mida ma oma aiast saan, mida valmistan.. Seda traditsiooni jätkan ma veel väga kaua, sest ma näen kui väga minu tehtu võivad maitsta nii mu õdedele-vendadele, mehele -tütrele kui ka sõpradele ja teistele ..





Pildil on mu kaks selle aasta esimest moosi. Tegin omale 2 väiksemat purki sahvrisse.. Sellel aastal olin natuke ettenägelikum ja tegin moosi ka mõndadesse väikestesse purkidesse .. See tarbitakse ühe söögikorraga ära ja pole midagi, mis seisma jääks pikemaks ajaks ja paraku riknema hakkaks ..
 Tere jälle !
Olen selle kuu sees üht-teist ikka ära teha saanud, kuigi aega on mõne võrra vähem kui suvel. Kool on täies hoos ning pole olnud jaksu käsitööga tegeleda.. Peaks mainima et, mul pole ka praegu kuigi hea olla, nimelt mu tütar jäi neljapäeval haigeks, nüüd muidugi terve, aga ma ise sain nüüd sama viiruse mis temal oli. Eile käis kiirabi, lihtsalt enesetunne oli juba nii halvaks läinud et, turgutati tilgutiga elule.. Praegu on palju inimlikum olla, kuid enesetunne olematuks pole muutunud.. Ma väga palju kahjuks ei jõua siia kirjutada, vabandan.. Lisan mõned pildid, mida ma selle kuu jooksul ära olen jõudnud teha.. 
 

Ning köögi poolelt ...
Toorjuustukook



 Sain ka ühe kotiga jälle valmis ja õhtuid nautisime pokaalimaiusega..









Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Purgiliha.

Ühe tunni krõmpsud kurgid.

Akna põsed..