Juuli 2014

Suvi.. Suvi .. !
Üks ääretult mõnus aastaaeg. See kuu on tegemisi täis,ilmad nii ilusaks läinud et, veedakski suurem osa ajast õues.. Ma küll suurem asi päevitaja ei ole, ja paigal püsida samuti väga ei taha,seega on kulunud korralikult aega sellele et, aed kasvuhoone klaasidest ära likvideerida ning aia ääres oli ka palju rohtu kasvanud, ning puude oksad vajusid maad ligi, neid sai vähemaks kärbitud, aia äär puhtaks tehtud , muru ära niidetud ning klaasid ära lõhutud ning kastidesse paigutatud.. Üks tüütu tegu oli ja käed veel valutasi mõned päevad takka otsa, aga aeda vaadata on lihtsalt ilus, tasus ennast ära see kõik.
Meisterdamine, ja käsitöö on jäänud soiku, ei ole olnud ideid ega mahti praegu enam midagi suuremat teha, ja olen üle läinud rohkem köögi poolele.. Ma loodan et, annate mulle andeks kui selle kuu postitused tulevad suurem osa toidust.. Sest seda tuleb ikka teha, ega sellest pääsu pole  Aga siin on siis mu mõned üles pildistamised köögi poolelt..

Vana hea : Keedetud kartul,kukeseenekaste ja värske salat.
 Vaatasin poes et,need kukeseened eriti kallid , muidugi teistes poodides pole käinud aga haarasin Pääsküla poe letilt ühe karbi, ja maksis 3.25 .. eks ta vähe kallis ole aga koguaeg niikui nii ei osta.. Üks ülihea toit igastahes.. värske salat on mu nõrkus,see kuulub praktiliselt kõikide mu toitude juurde, mees armastab väga praade, suppe jällegi mu väiksem piiga.. aga suurema näljaga ei kurdeta õnneks millegi üle.. Eks seda toitu oskab igaüks teha aga kirjutan veel üle kuis tegin..

Keeda kartulid soolaga maitsestatud vees. Valmista salat ( tükelda tomatid ,ja kurgid) lisa meresool ja sega läbi.. Mulle meeldib lihtsus ja samas ei ole toit ka nii väga üle paisutatud ega pipardatud.. Jääb selline mõnus ja naturaalne salat..
Tükelda kukeseened , ja kuumuta pannil õli.. Prae kukeseened korralikult läbi, ja lisa jahu, sega korralikult et tükki ei jääks midagi, lisa keedetud vesi ja piim ning see järel natuke soola.. Serveeri..


Ja nüüd siis vanad head praetud silgud( võileivamaterjal)
Nägin täna Pääsküla poes eriti hea hinnaga räimesid (puhastatud ja puha) .. Minu vaev oli ainult selgroog välja koogida, hind oli super, kui enamasti maksavad poes pool kilo räimesid 2.eurot millegiga, siis ma sain koguni 0.63 sendi ja 0.93 sendiga, kaks kotikest räimi.. Nii et, täna sain silku teha ja homme saan juba kartuli-silgu vormi teha.. Super hind oli
Nii siis : tegin niimoodi ..

Puhastasin räimed rootsudest ja panin vette. Valmistasin ette siis jahu ja kalamaitseainega läbi klopsitud munad.. Kastsin räime enne munasse ja siis jahusse. Ja praadisin , ja nii järge mööda .. Jälle munasse ja jahusse.. Ja mõne aja pärast valmis nad mul olidki.. Hea vahepeal niisama süüa aga võileivaga on veel paremad.. Vanaema meil teeb neid koguaeg.. Hea lihtne võileivamaterjal..

 Selle nädala tegemisi :
On olnud küllatki tegus nädal, käisin ka Keilas õel külas .. seal käin viimasel ajal üsna harva kuid õde oli üleootuste röömus et, ma teda külastada otsustasin. Korjasime marju ja tegime toormoosi.. Meie uus külmik sai sügavkülma jälle täiendust selle võrra, samuti oli ämmal sünnipäev ja käisime ka temal külas..Nokitsesin tütre toa kallal ja värvisin ta toa seina ära -valgeks..
Kõige suurem üllatus oli mu tütrele ja ka mulle et, meie kevadel maha istutatud seemned olid tulemusi andnud ,nii et saime omale aeda väikese nurgakese /peenra teha, kuhu siis ümber istudada oma taimed..
Salatsigur




 Preilike oli nii vaimustuses et, tahtis kohe veel midagi istutada, nii siis me panime veel potti kasvama (basiilikut,tilli,lehtsalatit) ja vaatame kuis kulgeb..

Küpsetasime ka õunakooki ja sinna kõrvale ka ülimaitsvat kodust jäätist (shokolaadi lisandiga)..
Jäätis läks kiiremini kui õunakook .. Sest lapsele väga maitses see ja samuti issile..

 Olen muidugi ka ühe asja pärast väga ärevil. Sest võtsin vastu ühe tellimus töö ja asun seda nüüd järgmisel kuul tegema , mulle on pildid juba saadetud sellest mis ma tegema pean aga selleks otstarbeks tuleb hakkata lõngasid varuma.. Pildi lisan siis kui selle asjaga ühele poole saan.. Loodan väga et, klient jääb rahule sest see on siiski esimene kord mil ma kellegile midagi teen

Seniks nutikaid isetegemisi, ja nautige suve,kuniks seda on veel jäänud !

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Purgiliha.

Ühe tunni krõmpsud kurgid.

Akna põsed..