Märts 2015

Märts
Ma ei saa öelda et, mul poleks viitsimist , vaid pigem kui midagi puidust teha tahan siin , mängib siin suurt rolli naelte nappus Ehk oleks veel parema riiuli saanud teha oma maitseainetele .. Aga olen ka praeguse tulemusega väga rahul, kõik praktiliselt käe ulatuses..

Maitseaineriiul kööki.




 Kokkamisi.
Kuna mulle meeldib väga köögi poolel samuti improviseerida ja uusi asju katsetada. Teen ka uutest roogadest pilte. Ja kirjutan tegemisviise üles et, saaks teinekordki teha..
Mõned teistsugused maitseelamused siis


Petipiimas küpsetatud kana.

Retsepti leidsin ingliskeelselt kodukokade saidilt. Ja tõlkisin endale ümber :
Selle tegemiseks on vaja : Kanatiibu või broileri rinnafileed (ise tegin viimasega)
Oliiviõli
Musta pipart
ning petipiima.
Valmista marinaad. Sega kausis oliiviõli ja mustpipar,ning petipiim. Lõika broileri rinnafilee suuremates tükideks ning aseta oliiviõli,musta pipra,petipiima seguse. Vala ahjuvormi ning küpseta 200 kraadi juures 40 minutit. Serveeri värske salati ,riisi või kartuliga..


 Ananassidessert,murelite ja mandlitega



 Selleks on vaja : Digestive küpsised (1pakk)
Küpsetusmargariini
Suhkrut.
Kodujuustu või kohupiimakreemi
Konserv ananassi
Mureleid (kivita)
Mandleid või mandlilaaste
Vanilliekstrakti

Purusta Digestive küpsised ühtlaselt puruks. Sulata margariin, ning vala küpsisepurule, lisa suhkur, sega läbi. Ning aseta küpsetuspaberiga kaetud ahjuvormile..Ning küpseta ahjus purupõhi kergelt läbi. Nii 15 minutit 200 kraadises ahjus.
Valmista ette täidis. Selleks sega kokku kohupiimakreem, vanilliekstrakt.. Sega ühtlaseks massiks.Lase põhjal jahtuda ning lisa kohupiimakreemi kiht, selle peale ananassirõngad ( kui kasutad konserv ananassi), ning teine kiht veel kohupiimakreemi peale. Küpseta ahjus veel 35 minutit . Lase jahtuda, ning puista peale mandlilaaste ning mureleid. Head isu !


 Kanapasta.
 Selleks on vaja porrut, paprikat, kanafileed.
Keeda makaronid soolaga maitsestatud vees pehmeks. Prae panil kanafilee kergelt läbi, lisa soola ja musta pipart. Seejärel lisa ribadeks tükeldatud porrut, ning paprikaribad.. ja Prae pannil läbi. Sulata potis või ,ning lisa sinna keenud makaronid,see järel pannil praetud kanafilee,porru,paprika. Sega läbi. Serveeri.


Nii palju siis köögi poolelt. Heegeldamisega olen jätkuvalt tegelenud, ning viimati valmis mul üks linik. Ma olen neist linikute tegemisest nagu sõltuvuses. Alati leian koha ,kuhu neid hädasti tarvis oleks ning asun ka kohe tegema.

Viimane oli mul siis selline :





Ühed sokid on ka mis on mul hiljuti valmis tehtud aga neist mul paraku siia pilti lisada pole..




Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Purgiliha.

Ühe tunni krõmpsud kurgid.

Akna põsed..